1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)
Un copia e pega vergonzoso que deixaría en moi mal lugar ao seu autor e ao medio que o reproduceEste sábado 24 de novembro de 2012, no que só pode calificarse como un golpe de sorte, Camarinas.eu descubría o que viría a ser un plaxio vergonzoso e humillante. Un copia e pega que deixaría en moi mal lugar xa non só ante os seus lectores senón ante todo o Concello de Camariñas ao autor do mesmo e ao medio que o reproduce. Unha noticia publicada de forma calcada, idéntica e exacta a un artigo aparecido en outro medio de comunicación e que desperta moi serias dúbidas sobre a orixe de todos os anteriormente asinados polo presunto autor do copia e pega así como do modus operandi habitual da web (por chamarlle de algún modo) no que se publica. Unha resposta clara e contundente por parte dos que serían os dous responsables deste fraude aos lectores camariñáns impóñese como única forma de salvar un honor e unha credibilidade postas destes xeito moi seriamente en entredito e que ademáis podería levar á esixencia de responsabilidades xudiciais.

O día de autos, dentro da súa liña instructiva e didáctica dos últimos tempos a páxina oficial do PP de Camariñas publicaba unha noticia titulada "La historia de siete centinelas que han sucumbido al tiempo. Un faro sigue siendo un faro... aunque la luz se apague y no qued (sic) nadie". Reportaxe dun coñecido Capitán da Marina Mercante camariñán. Dentro da noticia reintérase a autoría do artigo: Crónica do citado Capitán da Marina Mercante. Tras unha breve introducción, o texto fala de sete faros abandoados ao longo do mundo. Crónicas breves de non máis de dous párrafos por faro, de estilo telegráfico e en idioma castelán. Un texto dun carácter tan alleo ao xornalismo estilado no que sempre foi o brazo armado do PP camariñán, sen unha soa alusión sentimentaloide ao Faro Vilán, que levantou moi serias sospeitas no seo desta redacción. Os recelos non tardaban en confirmarse cando atopábamos navegando por Google unha noticia asombrosamente parecida, máis ben calcada. O blog http://intrinsecoyespectorante.blogspot.com.es publicaba o 8 de novembro de 2012 un artigo en aparencia semellante ao reproducido na web (por chamarlle dalgún xeito) camariñana: Siete faros abandonados. O asombro e a estupefacción máis carcaxeante aparecían no ánimo dos redactores ao contrastar que dende a primeira palabra ata o punto final nin unha soa coma do texto do mencionado artigo fora cambiado. Un plaxio onde se copiaría ata a poética introducción que antecede ao texto, sen engadir nada de producción propia, sen tomarse nin siquera a molestia de traducilo ao galego. Nin unha soa alusión ao autor real do texto salvo o xa sinalado presunto capitán marino.

Entón tan só quedaba descubrir a paternidade auténtica do texto, xa que a hipótese do escriba naval camariñán parecía quedar descartada de xeito absoluto. O blog aludido, unha vez finalizado o artigo fai referencia a elo cun enlace (Vía: Weburbanist) que remite a www.weburbanist.com, web anglosaxona adicada ao mundo da arquitectura, o deseño, a arte, as viaxes e o urbanismo que o 4 de novembro publicaba en primicia o artigo Light’s Out: Seven More Eerie Abandoned Lighthouses, asinado por un dos colaboradores do citado medio, Steve.

O máis desvergonzado e que convirte a este asunto nun auténtico escándalo, vergonzoso e humillante para aqueles que se vexan envoltos no mesmo, ven do feito de que á diferencia do ocurrido ca web española que sí se tomou o traballo de traducir o texto e de sinalar ao autor real do mesmo, ao que remite a través dun enlace, no caso camariñán sinálase ata dúas veces como responsable da crónica ao suposto Capitán da Marina Mercante. Unha confusión que leva a que algúns dos lectores feliciten polo texto a unha persoa que tivo como único mérito limitarse a copiar e pegar a noticia. Ademáis non estamos a falar de frases ou dun párrafo copiados, senón de todo o texto. Eso a non ser que se entenda que escribir crónicas a partires de agora consiste en limitarse a reproducir tal cual as noticias que circulan por internet sen aludir en ningún momento aos seus autores. Nese caso, si entendemos que ser responsable dunha crónica ou dunha reportaxe consiste neso, entón sí que non hai plaxio nin fraude. Pero claro nese caso estaríamos vaciando de contido as palabras.

Non sabemos si esto de limitarse a reproducir o que outros escriben, veña da influencia exercida sobre o noso querido escriba naviero pola deformación profesional do máis grandioso auxiliar administrativo que viron os séculos: un home dun currículo abarrotado con máis títulos e entorchados que o Papa e Jesse Owens xuntos, tal que diría Homer Simpson. Pero en todo caso e tirando de hemeroteca estamos a falar dun ex comodoro do Club Náutico, alguén que despois de pasar pola Xunta Directiva do CNC, votando en reunións da mesma do xeito no que votou sobre a continuidade da ex-concesionaria, sorprendía unha vez presentada a súa dimisión cunhas declaracións publicadas en La Voz de Galicia nas que arremetía gratuitamente contra os que foran os seus compañeiros ao decir que mentras estivera dentro "vira cousas raras", elo en referencia á expulsión vergonzosa e fulminante como concesionaria de Viproga SL decidida polos socios na asamblea do 17 de decembro. Agora, á luz dos sucesos reproducidos nesta noticia, que cada un saque as súas propias conclusións sobre o valor que poidan ter tales declaracións navieras.

Pero tal vez esto non sexa tan sorprendente se temos en conta que o espacio cibernético no que aparece o que de confirmarse sería o máis vergonzoso plaxio da historia do xornalismo da Costa da Morte soe ser guarida habitual dende a que se evacúan a maior sarta de disparates, maxaderías, manipulacións, fanaticadas e puras e sinxelas memeces. Basta imaxinar a sorpresa descomunal primeiro e carcaxadas incontibles despois cas que uns atónitos redactores de Camarinas.eu acollían a noticia publicada hai uns meses na que o autodenominado director da citada web aseguraba sen ningún xénero de dúbidas que tiña datos suficientes para asegurar que o director de Camarinas.eu interpuxera contra el unha denuncia no Xulgado de Corcubión: xa se daba por imputado e como se dun politico nacionalista se tratase clamaba ante as súas moi menguadas huestes (tres ou catro fanáticas que por ahí deambulan á búsqueda dun ídolo de barro ao que adorar) que elo lle serviría para defender a liberdade do seu pobo, ao que seguía a sarta habitual de demagóxicas mamarrachadas. Non pode haber mellor proba do rigor, credibilidade e veracidade das noticias que día sí día tamén se evacúan pola citada páxina ao cal, entre outros moitos exemplos que se poderían dar, debemos engadir agora a infamia xornalística da que trata esta noticia. Unha resposta coherente e clara aos camariñáns surxe como inevitable para aclarar dúbidas e restaurar a mui pouca honestidade e decencia que aínda poida quedarlle e non vale aquela de que se olvidaron rotular o orixe da noticia que se copiaba e pegaba.

E todo esto, o maior bochorno xornalístico da historia desta Franxa Atlántica, a maior falta de respeto a uns lectores que se vío por estes pagos en moito tempo, todo, por poñer un faro ruso na portada. Había outros sete, de lugares igual de evocadores e exóticos, pero o Faro de Mys Aniva, na Illa de Sajalin, tiña que ser o elexido. Construido por orgullosos enxeñeiros nipóns na estela que seguío á vergonzosa derrota do exército zarista na guerra ruso-xaponesa de 1904-1905 (a da Batalla naval de Tsushima, a de Mukden, a do sitio de Port Arthur, a do lamentable Xeneral Kuropatkin), foi obxecto de dúas humillacións sucesivas: a primeira en 1945 cando comunistas soviéticos tomaban posesión novamente do sur de Sajalin e do seu punto de luz máis fermoso, a segunda en 1991, tralo derrumbe estrepitoso da Unión Soviética, cando o faro foi saqueado cáseque ata os seus mesmos cimentos. Non íamos permitir agora que se perpetrara a terceira a través do que todo apunta a que sería un plaxio deshonroso e ruin. Nunca permitirá Camarinas.eu que se mancille o honor da Santa Nai Rusia.

Plaxio (Fonte Wikipedia)
En el Diccionario de la lengua española de la Real Academia Española se define plagio como acción de «copiar en lo sustancial obras ajenas, dándolas como propias». Desde el punto de vista legal es una infracción al derecho de autor acerca de una obra artística o intelectual de cualquier tipo, en la que se incurre cuando se presenta una obra ajena como propia u original.
Así pues, una persona comete plagio si copia o imita algo que no le pertenece y se hace pasar por el (la) autor(a) de ello. En el caso de documentos escritos, por ejemplo, se tipifica este delito cuando, sin uso de comillas o sin indicar explícitamente el origen, ni citar la fuente original de la información, se incluye una idea, un párrafo o una frase ajenos.
Esto constituye específicamente una violación a la paternidad de la obra, considerada dentro del marco de los derechos morales.



Comentarios   

moncho de dios
+5 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosomoncho de dios 26/11/2012 11:40
No creo en absoluto que Ramon hiciera esto,mas bien que le pidieran o le dijeran voy a poner esto en la pagina y voy a usar tu nombre y el en un momento de falta de reflejos y pensando que quien se lo pedia era un poco mas intiligente dijera que si.En estas tus paginas yo a Andrea le pongo unas letras y digo de MARTIN FIERRO,pues no quiero atribuirme nada que no es mio ni yo estoy capacitado,este mal "ejemplo" del PP lo que tenia que hacer era poner su puesto de secretario y dimitir y luego pedir perdon,estamos en una democracia,por cierto otro que tenia que dimitir era Arturp Mas
Denunciar ante o administrador
MADRILEÑO
+1 # MadrileñoMADRILEÑO 26/11/2012 13:02
Non sei como sería o conto , pero cos coñecementos que J. R amón ten de náutica e vivencias da sua carreira no mar , non creo que necesitase de utilizar o plaxio pra poder escribir un artigo de esa índole, pero tamén hay que decir que se debe aclarar o conto, ben fose un erro de edición , por terceiras persoas ,ou por outro motivoque descoñezo , a verdade é que Ayora non sae ben parado , inda que a miña opinión persoal hacia él é a de unha unha persoa ilustrada e chea de vivencias fermosas relacionadas co mar e que ten moito que contarnos a todos se quere.
Denunciar ante o administrador
moncho de dios
+8 # a Diegomoncho de dios 26/11/2012 13:15
Diego,me molesta un poco que digas en estos momentos la pagina oficial del PP,es la pagina de un señor particular que la usa a su antojo y pensando que es la mente mas iluminada de toda España,que defienda a su manera al PP puede ser,pero oficial no lo es y cada día de momento va a ser menos,tenemos todos derecho a nuestros planteamientos sin tener que pasar el examen de ningún catedrático en ciencias políticas,yo ya se que algún día va a poner los comentarios míos sobre Carlos Negreira y el no los puso,verdadera vergüenza me da que yo no pueda tener mi propia opinión sobre este señor,la tengo y punto,en su momento lo diré mas ampliamente,de la misma forma que digo que soy del PP,pero sin pagina oficial
Denunciar ante o administrador
moncho de dios
+8 # al madrileñomoncho de dios 26/11/2012 13:26
Sinceramente no veo yo la ganancia de Ramón en este tema,estoy a la espera de tener noticias de su propia persona,pero a mi me gustaría que siguiese escribiendo,pue s sus relatos me gustan y me relajan
Denunciar ante o administrador
Patrimen
-1 # Un pueblo descarriadoPatrimen 26/11/2012 14:37
J.Ramón que yo sepa no tiene la carrera de periodismo,le gusta el marr y no creo que sea nada deshonroso que lo copiase en lugar de salir de su cabeza y pluma.
El caso es criticar...cuan tos de nosotros no hemos copiado y pegado en el facebook u otra red social, se trata de entretenernos y siempre que sea con articulos interesantes bienvenidos.
Por favor respetemos que estamos en una democracia y cada uno es libre de hablar, decir y publicar lo que quiera.sean respetuoso sres.
Denunciar ante o administrador
faro villano primero
0 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosofaro villano primero 26/11/2012 15:11
El faro Villano cotiza en otras categorias,creo que esta en las paginas de la Via Lactea.no me acuedo de la pagina ,ni de la estrella pero por ahi anda,ah y esto no es plagiado
Denunciar ante o administrador
portocamariñan
+5 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosoportocamariñan 26/11/2012 16:16
no cabe ninguna duda que es un plagio ,hasta en las palabras,bien hecho por tu parte,ahora a esperar que Ayora diga algo,pues del otro personaje no creo nada
Denunciar ante o administrador
un de xaviña
+3 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosoun de xaviña 26/11/2012 16:20
pois eu creo que quedarian millor poñendo de quen e a procedencia,a min gustanme os faros e mirar pra eles ,casi sempre estan en lugares moi velos,con grandes rompientes
Denunciar ante o administrador
Juan Taboada
+8 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosoJuan Taboada 26/11/2012 16:23
esto de copiar no esta bien,en la escuela cuando copiavamos nos ponian un cero y unos cuantos palos,pero bueno era distinto copiavamos para nosotros ,esto es ir al diario el pais e interrogar al rey y ponerlo como noticia,bien por las exclusivas
Denunciar ante o administrador
luciano agudo
+2 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosoluciano agudo 26/11/2012 16:46
de entrada esta muy mal,no tenemos la necesidad de hacer estas filigranas,se pone de donde es y a mi me gusta igual,es mas tiene que ser una mala informacion del periodico pues no creo sinceramente que Ayora pasara por todos estos sitios e hiciera la foto desde esos angulos,un saludo
Denunciar ante o administrador
un de eiquí
+1 # no tenen verguenzaun de eiquí 26/11/2012 16:53
vaia verguenza la destos caraduras, ojala les metan un buen pleito,sejuro que ya llebaba años copiando noticias de internet y disiendo que lo escribia el, ay chino chino, pero a qen qeres engañar dijiste que vias cosas raras en el nautico,claro que lo vias,ellos no plajiaban notisias por internet inteletual que ers un inteletual. del otro tene razon moncho el partido debria tomar medidas con quien deja al pp en el peor ridiculo que se vio en el periodismo da costa da morte, pero como bamos a ganar con estes caraduras
Denunciar ante o administrador
Saritisima Montiel
+4 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosoSaritisima Montiel 26/11/2012 16:55
copiando espero al hombre que mas quiero,tras los cristales de alegres ventanale ,pues mientras copio mi vida no consumo........ ....Asi se las ponian a Felipe II
Denunciar ante o administrador
MADRILEÑO
-5 # o' señor Moncho de DiosMADRILEÑO 26/11/2012 16:59
Eso mismo creo que digo yo señor Moncho de Dios, José Ramón no necesita recurrir al plagio para escribir algo así,y algo ha tenido que pasar para omitir que no era de su autoria ya que creo que tiene capacidad y formacion suficiente para escribir eso y para mucho mas, por lo cual creo que debe ser explicado , ya que queda su integridad moral en mal lugar y sinceramente yo a nivel personal creo que no se lo merece ,me encantan ese tipo de historias y él tiene montones vividas para poder contarnoslas si es que lo desea y tiene a bien hacernos partícipes de ellas.
Madrileño
Denunciar ante o administrador
CAMARIÑAN
+2 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosoCAMARIÑAN 26/11/2012 17:07
EU CREO QUE ESTE HOME COPIOU TODOS OS ARTICULOS QUE ESCRIBIO APROVEITANDOSE DO TRABALLO DOUTRAS PERSOAS QUE SI TRABALLARON DURO PARA CREAR ESTES ARTIGOS QUE ESTE PERSONAXE ESTÁ A COPIAR E A METER QUE OS ESCRIBÍO ÉL. MOI EXEMPLAR, SI SEÑOR.NON OLVIDEDES QUE ESTO É UN DELITO.E AÍNDA HABERÁ QUEN O VAIA A DEFENDER.XA VEREDES.NON É O MISMO VIVIR COUSAS OU VIAXAR MOITO QUE SABER CONTALAS E POR SER UN CAPITÁN DUN BARCO NON TEN POR QUE SABER ESCRIBIR COMO QUEDOU DEMOSTRADO POR ESTA WEB, GRACIAS CAMARINAS.EU POR ENSEÑARNOS A VERDADEIRA FACETA DALGÚNS QUE SE APROVEITAN DO TRABALLO DOUTROS.CON RESPECTO Ó DIRETOER DESE DIARIO.. SIN COMENTARIOS.
Denunciar ante o administrador
rogelio
+3 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosorogelio 26/11/2012 17:07
bueno hay que reconocer que los faros son muy bonitos,por lo menos se copio algo que da gusto de mirar,aunque no deja de ser una metedura de pata
Denunciar ante o administrador
CAMARIÑAN
+2 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosoCAMARIÑAN 26/11/2012 17:10
E OUTRA COUSA, ESO DE DISIR QUE É UN CAPITÁN E BLABLABLA...QUE VERGONSA. POIS MIRADE UNHA COUSA EU PREFIERO LER OS ARTIGOS DUN MARIÑEIRO HUMILDE E TRABALLADOR COMA MIGUEL O NACHO NA SÚA WEB CAMARINASDIRECT O.COM E NON LER A UN TIPO QUE ANDA PAVONEÁNDOSE DE CAPITÁN E ANDA COPIANDO O TRABALLO QUE OUTROS FIXERON. VERJONSA LLE EA DE DAR A ESTE CAPITÁN.
Denunciar ante o administrador
Miyagui
+1 # Mira ti o de Karate KiMiyagui 26/11/2012 17:11
MIYAGUI!! PA FASERES ESO ERA MELLOR QUE COPIARAS O DON QUIJOTE E DIXERAS QUE O ESCRIBIRAS TI!! JAJAJA!!
MELLOR QUE LLE VAIAS ENSEÑAR O TEU COMPADRE DE PLAGIOS QUE EMPESE A LIMPAR COCHES QUE VAI SER O QUE LLE QUEDE: DAR CERA PULIR CERA!! AJAJAJ

PD: CERA SI QUE VOLA VAN A DAR A VOS, JJAAAJA
Denunciar ante o administrador
Galego Sempre
+1 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosoGalego Sempre 26/11/2012 17:30
Totalmente dacordo con Camariñán: todo apunta a que iste presunto capitan, si é que en verdade é capitán, ao mellor el pensa que contraalmirante , levaba xa anos facendo o que agora se demostrou nunha labor de investigación xornalística exemplar. Frente a anos de plaxios recoñocer que si en algo destaca Camarinas.eu é por un estilo propio fortamente marcado, nunha reinvención constante da realidade, maiormente nun tono satírico e irónico. Non sei que placer lle atopan en plaxiar novas doutros medios, que placer é ese de non crear absolutamente nada. Tamén coincido con Camariñán no gran traballo, serio e propio, de Mikel na súa páxina, sen dúbidas moito mellor feita e máis honrada que algúns ben chamados estercoleiros cibernéticos. O que non sabíamos era que istes chegaban ata o plaxio, que tan baixo podían caer na súa preguiza e falta de talento.
Denunciar ante o administrador
moncho de dios
+8 # a Diegomoncho de dios 26/11/2012 17:33
No fui capaz de que nadie consiguiera hablar con Ramon,lo que si se es lo vergonzoso que resulta el dueño del diario camariñan,aun pone segun me dijeron que el proximo martes escribira otro articulo Ramon,pero ahora ya dice su procedencia,val e pues seguramente ya te la dijo antes y tu no eres capaz de pedir disculpas,a Diego decirle que se olvide, que este no es el diario oficial del PP y si no que lo ponga al nombre del PP,NO ES EL DIARIO OFICIAL DEL PP ES UN PERIODICO PARTICULAR,DOND E HAY QUE DECIR LO QUE EL QUIERA Y YA NO PASO POR ESAS A MIS AÑOS
Denunciar ante o administrador
esto e a jerra
-4 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosoesto e a jerra 26/11/2012 18:59
acaboche de chejar a casa e non o creo,esto es la jerra,non ton dacordo con ninguen e todos tendes a rason,asejun como se miren as cousas,vaia que si eu me poidera quitar una fotocopìa de aljuna muller desas que tan juapas erache boa fasia o minuto,einda que despois todos se reiran demin,de min dijo,je era eu quen me ria de todo mundo con mais de cuarenta anos menos,Dieguiño eso einda no no inventaron non meu filliño,vo as cousas voas non fan nada
Denunciar ante o administrador
TRAMPOSOS
0 # chinito tu chinito yoTRAMPOSOS 26/11/2012 19:07
Ay capitán, capitán de madera....que vergonza meu deus como se pode caer tan baixo, queres ir de intelectual e acabas no medio da merda, pero non mereces mais, ca clase de xente ca que andas non extraña nada, entre okupas-nauticos e o director da esterqueira cibernética que ten mais cara que bucho, pois pasa o que estamos vendo, como Camariñan sinto moita vergonza, eu sendo ti non salía da casa po lo menos hasta o 2.050, jajaja TRAMPO
Denunciar ante o administrador
CHU-LIN
0 # copiadoresCHU-LIN 26/11/2012 19:20
Moncho Dios, xa podes falar todo o que queiras con este escritor de silveira non ten disculpa de ningunha clase, repitocho de ninguna clase e maneira, e en canto ao jefe de páxina do estercoleiro, non sei que facedes os que tedes algo de influencia no pp e non eliminades do partido a este personajillo sin oficio nin beneficio.
Denunciar ante o administrador
intrinseco
+5 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosointrinseco 26/11/2012 19:33
Pues sí el capitán ha plagiado mi blog. Cuando encuentras algo que te gusta hay que citar las fuentes, los enlaces y cual es el original. Yo lo hago siempre, incluso cuando solamente lo que he leído me da una idea sobre algo.

ABC lo hizo

http://www.abc.es/20121112/medios-redes/abci-siete-faros-abandonados-201211120908.html

y yo lo hice con el original:

http://weburbanist.com/2012/11/04/lights-out-seven-more-eerie-abandoned-lighthouses/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=feed- .
main&utm_term=feed-title

Las fotos que no son del original y las que sí tienen a pie de las mismas su fuente.
En fin cada uno es responsable de sus actos. Saludos a Galicia desde Andalucía.
Denunciar ante o administrador
moncho de dios
+4 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosomoncho de dios 26/11/2012 19:40
Si eres seguidor de estas paginas sabrás que yo ya tengo pedido su dimisión hace tiempo,es mas quien tendría que darse de baja es el por faltarle al respeto a un concejal al que trato de traidor,no entiendo nada de política,cada día menos,pero te digo sin ir MAS lejos que lo MAS que andan los MAS no es mucho MAS que Arturito MAS,o sea que tenemos unos políticos cada día MAS burros,MAS tontos MAS.......Enfin compañero de camino,un día ya le dije a Diego que le voy a contar un poco por encima MAS o menos un poquito de mi historia,hasta MAS vernos.si eres muy listo te mandan a la .....o sea que para prosperar hay que hacerse tonto al principio
Denunciar ante o administrador
Kenny Powers
+2 # A veces cuando llamas al trueno, te pierdes en la tormentaKenny Powers 26/11/2012 23:02
Este bochornoso episodio en el que una persona con la ayuda del secretario general de un partido politico llevan años engañando a todo un pueblo, afirmando escribir lo que se limitaban a plagiar, todo ello con su firma, sin traducirlo siquiera, me recuerda a la introducción del episodio piloto de la serie de la que os hablo en mis escritos. En ella Kenny Powers tras ser expulsado de las Ligas Mayores por consumo de esteroides (y negocios de prostitución, también) lo enmascara bajo la frase, indicativo eufemismo, de "Un hombre lucha, y lucha y luego sigue luchando. Porque rendirse es la muerte y morir es de cobardes". En efecto cobardes plagiadores que no dan la cara, engañan a los lectores de Camariñas y aún tratarán de enmascararlo.
Desacreditados de forma humillante ante todo un pueblo, ya nada será lo mismo para ellos. Dos nombres arrastrados por el fango.

Denunciar ante o administrador
moncho de dios
+4 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosomoncho de dios 27/11/2012 12:20
Ramon hizo un reportaje sobre faros y seguramente se encontro con esa bonita pagina y se la dio a ..... que es tonto,Ramon como comprendereis no puede ir sacando fotos por ahi de todos los faros ,de todas formas el articulo del que copio tambien creo que puede ser copiado,entren en "faros del mundo" y vean como la embarcacion pequeñita tambien esta ahi,Ramon muchos de los reportajes que hizo son sacados de bibliotecas o de libros,yo sin ir mas lejos tengo una enciclopedia del mar de la cual se pueden sacar muchos articulos y estudios,sobre barcos,olas mas grandes,alcance de faros ,mareas mas bajas. etc
Denunciar ante o administrador
moncho de dios
+6 # a Diegomoncho de dios 27/11/2012 12:27
cuando quieras nos encontramos y hacemos reportajes sobre el mar y todo lo que en el pasa ,desde el mercante mas grande ,el primer portaviones,pro fundidad maxima alcanzada por un submarino,nudos que navega el barco mas rapido,corrient es de las aguas ,temperatura media,influenci a del mar sobre la tierra y yo te puedo hacer un reportaje,sin que yo estuviera en ningun lado,que tengo que hacer Diego,decir que es un reportaje,ahora si tu no pones que es un reportaje ,yo no tengo la culpa ,por lo tanto para mi este tema queda archivado en tanto y cuanto Ramon,no el otro personaje cuyo periodico no es del PP
Denunciar ante o administrador
portujesada
-1 # copia y pegaportujesada 27/11/2012 14:47
Como carall...se pode desde el "MUNDO MUNDIAL" felicitar o maior atropello da historia do plaxio do mundo mundial, en fin miñas donas e meus señores, estamos ante a peor fechoría de implantación na historia da costa atlántica (pra min de todas as costas de España, portujal e resto do mundo mundial), pero bueno, cada quen e cada quen, e cada un ten o que se merece.
QUE PATETICA E ESA WEB DA ESTERQUEIRA, E O SU SR.DIRECTOR
Denunciar ante o administrador
MILITANCIA
+1 # PRA O OUTRO MILITANTEMILITANCIA 27/11/2012 15:24
Moncho Dios, eu son do pp desde que andabamos facendo reunions a escondidas, acordome de algunhas en frente da tua casa familiar con DONA MARIA VICTORIA FDEZ. ESPAÑA, que gran muller,gracias a ela e a DON MANUEL FRAGA, ahí está oxe en día o noso partido, monchiño nos que levamos na sombra (polo menos eu) loitando desde fai case 40 anos, amigo a min se me cae a alma os pes ao ver o danileito e o chocolate de dirigentes polo partido po lo tando loitamos (POLO MENOS EU) como sei que vas po lo club nautico, cando a estes okupas os boten fora, xa falaremos pois nos coñecemos.salud os a ver si arreglamos algo.
Denunciar ante o administrador
moncho de dios
+9 # a militanciamoncho de dios 27/11/2012 15:44
Mi intencion es precisamente esa,arreglar todo lo que pueda,pero tengo que decirte lo dificil que es barrer una casa sin escoba y cuando la vas a comprar te la rompen o te la roban,yo empece hablando de un proyecto y eso al secretario del PP que no tiene idea de nada le dolia sabes,(no vaya a ser que este me quite el puesto)(o que me saque mis aspiraciones a ser el Nº1)pero mi fuerza esta en no querer ser nada,es cuando al no tener nada que perder eres libre,que no maleducado,yo escribo y hoy me gusto la noticia del psoe cuando reconoce sus errores,pues en el PP tambien los hay,ahora mismo se esta teniendo uno en Cee,la alcaldesa Zaira
Denunciar ante o administrador
CHU-LIN
-2 # COPIADORESCHU-LIN 27/11/2012 15:53
Querido Moncho, o capitán tan..tan... non ten disculpa de ningunha clase, eu o único que disculparía algo.... e o tonto do bote que deixa publicar en esa merda de páxina estos plaxios, e vouche a decir non soo son os de faros e todo o que plublicou de submarinos ... en fín hay historia para largo, COPIAR-PEGAR, Moncho
que as arbores non che impidan ver o bosque, ademais temos as mimas ideas, saludos
Denunciar ante o administrador
1972 O PP NON EXISTE
+2 # a militancia1972 O PP NON EXISTE 27/11/2012 16:15
EN 1972 NON EXISTIA O PP ,PRIMEIRO FUI ALIANZA POPULAR QUE SI ESTABA A SRA VITORIA A MAIS FRAGA ,EN 1972 O SR FRAGA NON TIÑA POR QUE CAMIÑAR AGOCHADO
Denunciar ante o administrador
moncho de dios
+6 # aumento de sueldomoncho de dios 27/11/2012 16:31
Diego tengo que pedirte aumento de sueldo ,pues no me llega ni para el cafe y te faltan por poner dos correos mios,que no me olvido Diego,no seas igual que el otro DIIIIIEEEEEEGGG GGGOOOOOOOO. yo voy caminando,con mucho cuidado,y el PP no tiene periodicooooooo oo en Camariñasssssss ss
Denunciar ante o administrador
CAMARIÑAN
+2 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosoCAMARIÑAN 27/11/2012 17:17
Tremendo escándalo leendo o comentario do autor do artigo que fui plagiado:

Pues sí el capitán ha plagiado mi blog. Cuando encuentras algo que te gusta hay que citar las fuentes, los enlaces y cual es el original. Yo lo hago siempre, incluso cuando solamente lo que he leído me da una idea sobre algo.

ABC lo hizo

http://www.abc.es/20121112/medios-redes/abci-siete-faros-abandonados-201211120908.html

y yo lo hice con el original:

http://weburbanist.com/2012/11/04/lights-out-seven-more-eerie-abandoned-lighthouses/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=feed- .
main&utm_term=feed-title

Las fotos que no son del original y las que sí tienen a pie de las mismas su fuente.
En fin cada uno es responsable de sus actos. Saludos a Galicia desde Andalucía.
Denunciar ante o administrador
moncho de dios
+6 # mirar bienmoncho de dios 27/11/2012 18:43
mirar bien , entráis en Internet,google y ponéis"los faros mas hermosos del mundo,a mi me encantan,
Denunciar ante o administrador
yo no veo bien
+1 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosoyo no veo bien 27/11/2012 18:52
Bueno el titular da a entender que no sabemos mirar,yo no se Diego,tu como lo ves,es blanco o es negro,todo es según el color del cristal con el que mires,pero no tengo cristal,mejor seria que retirase el reportaje y no le hiciera mas daño a nadie,pero no creo en semejante resplandor en su pequeño cerebro,antes le da mas vueltas que un faro
Denunciar ante o administrador
irene serena
+1 # canto fareiroirene serena 27/11/2012 18:58
mirade vos canto fareiro,e eu que ando buscando vivir nun faro no fin do mundo donde me atope tranquiliña,bus cade pra min un faro,
Denunciar ante o administrador
FAROS
+1 # FAROLEROSFAROS 27/11/2012 19:01
no confundamos un faro,que es necesario para la navegación con un farolero que no solamente no es necesario,sino que sobra,vamos a ver para que queremos un FAROLERO,para nada,por lo tanto que vaya con sus faroladas a otro lado
Denunciar ante o administrador
rula
0 # absolutamente todo e plaxiorula 27/11/2012 20:14
Un plaxio???? TODOS os "articulos" publicados por este 'capitán' no diario camariñan son un descarado 'copia y pega' da wikipedia, sin cambiar nin una sola coma. Non sei como non lle da vergoña!!! Pero tan bo e quen pretende colala coma quen o publica...
Denunciar ante o administrador
ricardo vazquez
+2 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosoricardo vazquez 27/11/2012 21:55
Cuando se cita una noticia se pone su procedencia o sus fuentes,al no hacerlo el periódico es responsable,aho ra bien si lo que se hace es un comentario donde ya el periódico dice que no se hace responsable,el responsable es el autor de su comentario
Denunciar ante o administrador
J.Gomez
+2 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosoJ.Gomez 27/11/2012 22:02
Yo no se nada referente a estos temas,lo que si veo es que esta copiado,no se si es la costumbre o no,el otro dia en la tele decian que el Carro de Manolo Escobar estaba copiado,yo nunca se lo oi a nadie mas que a el y a las orquestas,mucha s canciones fueron copiadas o cantadas por muchos artistas,no se como haran,seguramen te pidan permiso y las mismas fotos en varios periódicos la misma,
Denunciar ante o administrador
Anton Suarez
+2 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosoAnton Suarez 27/11/2012 22:08
los plagios están castigados por ley,es algo que no se puede hacer,mas yo diría que se hacen muy a menudo,cuando cuelan pues no pasa nada ,lo malo es cuando alguien se da de cuenta,entonces lo que procede es pedir perdón y dar marcha atrás,lo que esta haciendo el otro diario de Camariñas es de una chulería suprema
Denunciar ante o administrador
Juan Lagosta
+2 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosoJuan Lagosta 27/11/2012 22:26
e que facemos con esta gente,agora en Camariñas todo se denuncia,denunc ia para aqui para ala,pois o do aliado do pp e pa mas secretario tiñanlle que dar un paseo polo faro villano para que se refrescara,non viña mal eu non ton de acordo con el,podiamos falar con un abojado e prejuntar si se podia serrar por una temporada el diario internasional
Denunciar ante o administrador
pepucho
+2 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosopepucho 27/11/2012 22:30
Eche o conto de jamas acavar aqui non pasa nada fan o que queren e sa esta podian sacar os faros de aqui o villano o de touriña ou de fisterra ou o de musia non temos porque ir tan lesos ou a farola da plaia do lajo,temos farolas cantas queramos
Denunciar ante o administrador
Francisco Gomez
+2 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosoFrancisco Gomez 27/11/2012 22:40
Miremos las cosas con calma ,estoy bastante de acuerdo con la mayoria de vlos mensajes,pero para mi Ramon Ayora se equivoco el Olveira no y no retira la noticia eso dice como es este señor por lo tanto no vale para estar en ningun sitio,hay un fallo se arregla y no pasa nada,este quiere guerra y yo lo siento por Ayora
Denunciar ante o administrador
plagio
+2 # plagioplagio 27/11/2012 23:00
Es un plagio y no digas que miremos arriba,pues esa no es la procedencia,y hazle un detalle a Ayora y sacalo,no te enteras,esto es de otro señor que parece ser es de Andalucía y no se dice nada en tu pagina tu nombras otra cosa completamente distinta,
Denunciar ante o administrador
un de eiquí
0 # somos la verjuensa de galiciaun de eiquí 27/11/2012 23:06
robos, mentiras,pufos, okupaciones,pla jios,agresiones ,acusacione falsas a consejales de nuestro propio partido, denunsias falsas, sentencias a sientos condenatorias(n o imputasiones,!! !condenas!!!) moncho en que se a conbertido nuestro pp en camariñas.somos la verjuensa de toda galicia,!!!!per o tu cres q con estos dos plajiadores bamos a algun lado!!!!
Denunciar ante o administrador
pepedas pelotas
+3 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosopepedas pelotas 28/11/2012 19:55
estades a jastar a artilleria contra un ninguen,pasade deste personaje que non temos nadiña que aproveitar del,e a cousa mas sosa que temos en todo o concello,pasade olimpicamente e sa esta
Denunciar ante o administrador
pepedaspelotas
+3 # cuidaditopepedaspelotas 28/11/2012 20:31
ou sea que che lanzou un misil,aqui estamos nos ,prietas las filas vou po lo meu trabuco da jerra de Cuba,esto non queda asi,vaise enterar ou sea que ameazando,esto cambia o conto,nin por diante nin por atras,sa estou preparando as trincheras bou falar pola radio que todo o mundo se entere estannos a amenazar.VIVA LA LIBERTAD
Denunciar ante o administrador
pepedaspelotas
+3 # cuidaditopepedaspelotas 28/11/2012 20:33
dIEGO,DISOME A MIÑA MULLER QUE A PELOTAS NO NOS JANAN QUE NOS TEMOLAS MAIS JRANDES A OUTRA COUSA O TRABUCO FUNCIONA PEJEIÑE UN TIRO O JATO E DEISEINO ESCARRANCHADO,E STE NON TUVO SETE VIDAS
Denunciar ante o administrador
pepedaspelotas
+3 # boooopepedaspelotas 28/11/2012 21:23
E matei o meu jato por culpa deste individuo,a miña mulleriña matame agora,miña virxiña,eu creo que asi que nos oiron xa colleron medo,von ir pra cama e dormir a perna solta,vaia ,vaia
Denunciar ante o administrador
Javier Taboada
+5 # a Pepe das pelotasJavier Taboada 28/11/2012 23:14
No se preocupe que yo le regalo un gato pero este tuzaro se va a enterar,que se ponga con Marisol,con Pichurri,la secretaria,con Pachi Vazquez y con Feijo,que les va en el sueldo,siempre que diga algo con sentido,pero problemas familiares nada,retira esa pagina bobo,ponte con tu padre si ves que no tienes que hacer
Denunciar ante o administrador
insultador
+2 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosoinsultador 29/11/2012 13:33
non tes donde caer chaval,ti e o teu diario do cu,non te metas cos pais de nadie,vaite a pasear por reira que e donde millor estas,compras un bocadillo e un saco pra dormir a e esto no inverno,no vran non que von eu
Denunciar ante o administrador
juan antonio
+2 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosojuan antonio 29/11/2012 17:10
verguenza de Camariñas,tiene razon aqui algunos articulistas en lo refente a ti,eres un incapacitado no tienes cerebro,encharc as mas la porqueria,no sabes dirigir ni dar marcha atras,
Denunciar ante o administrador
redolor
+4 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosoredolor 29/11/2012 17:13
Estuve pensando que seria muy bueno el que tu compraras el Mundo y el Pais ,asi copiabas las noticias mas importantes y me ahorrabas dinero y yo lo leia por tu diario,pero diciendo que plagias a los periodicos,cita ndo las fuentes
Denunciar ante o administrador
maria castiñeira
+2 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosomaria castiñeira 29/11/2012 17:23
Eso sa era o que taba facebndo e nos sin enterarnos sabe dios cantas mentiras nos contou,non podemos creer nada,pero a min pareceme mal que o fagan entre nos ,non veso por que
Denunciar ante o administrador
manuel baamonde
+2 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosomanuel baamonde 29/11/2012 17:27
Estamos ven en camariñas,copia ndo e o director a velas vir e pedindoñe permiso o que copiu despois de copiar ,MIRE USTE EU COPIE,vale campeon do teu mundo mundial,temos cancions bonitas una delas e ARRASTRSTES O CU PO LAS PALLAS.jajajaja jaj
Denunciar ante o administrador
Pedro Lopez
+2 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosoPedro Lopez 29/11/2012 17:37
A inmensa mayoría de las personas dicen lo que piensan, aquí yo digo que me parece totalmente culpable Olveira,y ademas en indefensible lo que hace,contra el señor Ayora veo que la mayoría no se pone y sobre todo desde que este Olveira comunico y dio a entender y sigue con las mismas de que no es un plagio,Aqui hay articulistas que pidieron que Ayora siguiese escribiendo y que no lo culpan ahora que salgan personas,que digan lo que quieren es distinto,es mejor libertad que no plagiar
Denunciar ante o administrador
detras da cancela
+2 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosodetras da cancela 29/11/2012 17:50
detrás de mi cancela pasa la vida,unos reconocen sus fallos otros nunca ,con lo grandioso que es decir me equivoque y resulta que salen con noticias después de dar las noticias,o sea lo nunca visto,ya sabemos que los franceses y los alemanes se hicieron amigos pero antes paso una guerra ,por supuesto que estos casos por un LOCO
Denunciar ante o administrador
o meu carabel
+2 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosoo meu carabel 29/11/2012 17:53
estrenome despos de tantas parvadas como estou vendo,Olveira pra que todo mundo vesa que non o insulto esta co cu apretado e debe ser tan cobarde que non sabe como sair do apreton,si fora valente saia nun intre
Denunciar ante o administrador
jose carballo
+2 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosojose carballo 29/11/2012 18:47
estamos todos detras tua Diego,este home non se volve a meter co pai de nadie,boa suerte
Denunciar ante o administrador
Fernando Carril
+3 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosoFernando Carril 29/11/2012 18:51
esto non ten sentido ningun,si non vira tantas mensajes non entraba pero entrei e veso que se meten por ti decir una noticia,o importante e a noticia e si e un plagio que polo que eu veso e pois sa esta que carallo quere que se lle dija que non o e ,mira que cada dia aprende un mais
Denunciar ante o administrador
portocamariñan
+1 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosoportocamariñan 29/11/2012 18:54
estamos todos de acuerdo en que es un plagio menos dos personas,bueno merecen su respeto,lo malo es lo tonto que es el famoso director que nos quiere hacer ver lo que no es y quiere que nosotros seamos los malos,pues les hacemos daño,el daño lo haces TU
Denunciar ante o administrador
pisaarriba
+1 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosopisaarriba 29/11/2012 21:19
estoy completamente anodadado,no veo el camino positivo de este hombre es mas bien igual que cuando uno mea lo hace contra el viento,de verdad a mi me da pena ,demuestra lo poco intiligente que es y la falta de capacidad moral y mental que tiene,sigue meando contra el viento campeon que al final vas a quedar bueno
Denunciar ante o administrador
javier taboada
+6 # a jose antonio amenjavier taboada 30/11/2012 19:52
Mire usted decirle que lo siento mucho,pero yo en esa pagina que escribe usted no le puede contestar, también decirle que lo que usted conoce a Ramón Ayora,comparado conmigo es un mal chiste y yo a el lo defiendo y usted no puede decir que en estas paginas solamente se ponen con Ramón,la inmensa mayoría con quien se pone es con el poco afortunado mentalmente que dirige esa pagina y le ruego lea usted bien lo que ese señor pretende que no es otra cosa que dejarnos por tontos y si usted defiende eso que espero que no,entonces tendría que cambiar mi `pensamiento hacia su persona
Denunciar ante o administrador
javier taboadajavier
+4 # a recismindojavier taboadajavier 30/11/2012 19:56
usted lea lo que este señor pretende y entonces entenderá que nos trata de tontos,a usted le gusta que le traten de tonto,espero que no a mi tampoco,muchas gracias señor recismindo
Denunciar ante o administrador
un de eiquí
0 # FUMANCHUun de eiquí 30/11/2012 20:00
amigo moncho sinto contradecirte pero tenes que ver que el capitan fumanchu es un sinverjuensa que quiso engañarnos a todos, los cuatro bobos que le felisitaban las notisias nunca les dijo QUE EL NO ESCRIBIA NI UNA SOLA COMA QUE SE LIMITABA A COPIAR Y PEJAR, LOS DEJO EN RIDICULO A SABIENDAS y cando el hipopotamo dela carretera del faro le ponia que el escribia la notisia nunca salio a desir que era mentira y que solo plajiaba las notisias.no tene perdon de dios ni el okupa plajiador del jordinflon ni el capitan fumanchu
Denunciar ante o administrador
javier taboada
+6 # por verguenzajavier taboada 30/11/2012 20:00
También decir que no haya malas interpretacione s que yo en esa pagina no escribo por vergüenza ajena ya que este señor la considero una mala persona y como le dije en otros comentarios quizás mas pronto que tarde le pondré unas lineas sobre su padre,para que se entere que en todas las casas hay ropa que lavar
Denunciar ante o administrador
javier taboada
+5 # a Galiciajavier taboada 30/11/2012 20:03
jajajajajajajaj ajajajajajajaja jajajajajajajaj ajajajaaaaa,hay que tener cara pretender engañar,vete que te de el fresco en Reira,como comentan por aqui y me voy a quedar con las palabras,MEU POBRIÑO
Denunciar ante o administrador
moncho de dios
+5 # a un de eiquimoncho de dios 30/11/2012 20:17
yo dije que leyendo los faros mas hermosos del mundo,pues salian muchos de los siete faros y que eso esta a interpretación pues yo pondría otros
Denunciar ante o administrador
suso lema
0 # RE: A Historia dun plaxio vergonzososuso lema 30/11/2012 20:23
Vaya aventura se monto aquí y yo sin participar,no se si llegare a tiempo ,pero me lo pase muy bien leyendo todos los comentarios,est a todo muy bien Diego y yo me uno a que es un plagio,no tengo nada contra nadie pero la verdad es lo que al final queda es un plagio en toda la regla y un señor que no sabemos si dirige un diario o una bicicleta
Denunciar ante o administrador
Pachanguero
0 # a galiciaPachanguero 01/12/2012 11:02
Eres un pachanguero,que no sabes lo que dices,vaite nosotros no necesitamos de gente como tu,al decir vaite no te quiero poner fuera del pueblo,pues también es tu pueblo,pero es una forma de decirte que te cojas unas vacaciones
Denunciar ante o administrador
Angel Villa
0 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosoAngel Villa 01/12/2012 11:12
Perdon,pido perdon pero creo que desde aqui no se esta nadie metiendo con los escritores de otros diarios ,es que no podemos decir lo que es un plagio que nos vienen a llamar maleducados desde otros lugares y sin saber nada mas,no es asiy estoy de acuerdo totalmente con Javier Taboada,leer y mirar
Denunciar ante o administrador
don Sabelotodo
0 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosodon Sabelotodo 01/12/2012 11:16
Ni siquiera ese mal titulo tienes pues no sabes distinguir entre lo que es un plagio y no lo es queriendote reir de todo el pueblo de Camariñas.y tu eres el secretario del PP pues vaya suerte que tienen los del pp,amigo manda,,,,,conti go,y ahora otro tema que tiene dividido a varias personas de Camariñas
Denunciar ante o administrador
o sr galicia
-1 # sauda a olveirao sr galicia 01/12/2012 12:08
e a noticioa mais grande e importante que aconteceu no teu periodico GALICIA sauda o SR SR SR SR SEÑOR OLVEIRA vai calando persoeiros como o señor Galicia jajajajajajaj mira que ten cara o jaitas este Olveira Galicia jajajajajaj ai que me troncho
Denunciar ante o administrador
DESDE MUXIA
0 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosoDESDE MUXIA 01/12/2012 12:17
Pero que pasa en Camariñas que se ve todo cheo de p`lajas biblicas e tronos e raios ,ajuantade deles ahi que pra qui non veñan,atopasted esvos co secretario do pp,estades ven hombre,vaia traca esa si que e mais jrande que a da Barca,
Denunciar ante o administrador
MIRA QUEN FALOU
0 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosoMIRA QUEN FALOU 01/12/2012 12:20
non saio co barco porque eston canso sinon ibas ver ti,por falar da traca non por falar do sinco pesos este,que de voa janiña cho mandaba pra eses lares,ei si que taba ven avaneando a pedra,todo dia e sin parar, a mais co peso que ten non sei si non romperia a pedra este con tal de joder fai calquer cousa
Denunciar ante o administrador
cacaraca
0 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosocacaraca 01/12/2012 13:35
que ten que ver o fillo do alcalde truhan,pareces un obispo predicando ti tes a razon toda e falas no nome de Deus divino e os demais a dece¡irlle AMEN,SI SEÑOR jOSE aNTONIO aMEN,porque no di o seu amigo que retire a noticia da ahi,o fillo do alcalde,todos temos pai e uns millor que outros
Denunciar ante o administrador
DESDE MUXIA
0 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosoDESDE MUXIA 01/12/2012 13:55
Non joder a manta deisadeo ahi que e da vosa terra ,si vedes que tal mandadelo o aljaso,ou a limpiar o pobo,que limpie as pinas do monte, xente con xente e esta xentiña canto mas lonxe millor,o millor einda nos viña a copiar a pedra,no,que non veña
Denunciar ante o administrador
ten razon o muxian
0 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosoten razon o muxian 01/12/2012 14:08
Mira que me jode ter que darlle a razon a un de muxia,nunca tal cousa pensei que oba a acontecer nos meus miolos,pero tenna e non sei como decirlle que non a ten,que mal o paso,ter que darlle a razon,vou falar co meu asesor pra saber como teño que decirlle pra no darlle a razon e o mesmo tempo darlla,pra que me meterein eu nestes pleitos,ajora quedo comoa un Xan das Pipas,peor que un campanero que se equivocou de hora a toca las campanas
Denunciar ante o administrador
fARRUCO
0 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosofARRUCO 01/12/2012 17:03
Que o muxian pusoche unha cajarria ,vaite falar co teu asesor e que sesa un de verdad que non sesa un entroido como os que ai por aco,meteste en pleitos de cajar entromillo,si foras as sardas,e `por ensima quedamos mal sin ter culpa ningua ti es peor co misil do otro
Denunciar ante o administrador
Jarrafon
0 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosoJarrafon 01/12/2012 17:07
ti tiñas que ir pro monte a mais o plaxiador quen che manda defendernos si non sabes vaia plaxio,ti non valias pra ser un Alcapone as primeiras de cambio davanche na retambufa
Denunciar ante o administrador
teño cita co asesor
0 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosoteño cita co asesor 01/12/2012 17:11
Xa teño sita co asesor,que non me preocupara que istas cousas non teñen mal fin e que aljuha vez tamen ai que ser un vo carallan e que o de muxia non falou mal que falou ven e que vaia o centro do pobo e que me tiredes o mar,e que por ensima vos pida perdone chamoume bacenillas
Denunciar ante o administrador
Repinaldo
0 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosoRepinaldo 01/12/2012 17:21
e pa que quero eu tirarche o mar pa que afojes eche teña que pajar por novo,vaite pa casa e tate calado durante un mes e compras unha libreta e escribes mil veces.NO SE PUEDE PLAGIAR.burranc ula
Denunciar ante o administrador
Alcapone
0 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosoAlcapone 01/12/2012 17:24
pero quen me nombrou a min,eu non me metin en nada a min sa me meteron preso por culpa dos asesores que me asesoraron mal e facenda doume unha voa trucada,pero polo alcohol non puderon jajajajaja que se jodan e agora ta permitido vaia elio nes de los cojones
Denunciar ante o administrador
Farruco
0 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosoFarruco 01/12/2012 17:27
eu tampouco che quero tirar o mar vaite sequiño pra casa pero compra outra libreta e sa sabes o que tes que facer aparte de tar caladiño capullito,aqui tamwen ai mais calderilla ,non che digo eu
Denunciar ante o administrador
Radio andorra
0 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosoRadio andorra 01/12/2012 17:54
se comunica que hay dos señores tirados en la puerta de un bar todos llenos de porquería que se parecen a la caricatura o a una mala copia de lo que pueden ser dos hombres y cantan no se que de unha borrachera,pobr es hombres y lo malo es que nadie los pone en falta,de vez en cuando discuten si es mejor el país o el mundo y machas personas dicen que el mundo la tierra y el país están muy jodidos pobres hombres a que nos esta llevando la crisis
Denunciar ante o administrador
maljacho
0 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosomaljacho 01/12/2012 17:56
a min gustariame vivir nos tiempos de Alcapone aquelo si que era unha copia e mais un plaxio do que e o alcohol,canto mais prohibido mais sabe
Denunciar ante o administrador
ESCARRANCHADA
0 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosoESCARRANCHADA 01/12/2012 19:49
Pero lojo non temos ninjen que chame por telefono a estes periodicos e dija donde se atopan estos dos homiños ,si estuvo con Alfredo del noroeste tuvos que encher muito estes saliron pala que nin copiados de Alfredo,e ademais agora que me acordo nadie sabe nada de Alfredo,claro tara tirado na cama,como e tan traballadoriño
Denunciar ante o administrador
RAPOSEIRO
0 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosoRAPOSEIRO 01/12/2012 19:58
Canto raposo temos no pueblo,estan esperando a que durmas pa roubarche a jaliña,a mas o ovo,desperta Diego que nos poñan jato por levre,carayo po conto,temos que faser una vatida de raposos e poñelos po monte
Denunciar ante o administrador
jaitas
+1 # a Diegojaitas 03/12/2012 14:21
este señor e un tocaflautas que non ten nin o mais minimo sentido comun,eu son Daniel Rego e chimpo pa fora ,pois non defende o pp en nada,pero millor seria abrir un debate dentro do partido e canto antes millor,si el supera a canta xente ten encontra ia a estar mais caladiño
Denunciar ante o administrador
Pârdiñas
0 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosoPârdiñas 19/12/2012 21:07
esto es un plagio de los mayores que vi en mi vida y tambien es la cagada mas grande que le vi a un director de un diario
Denunciar ante o administrador
francisco jose
0 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosofrancisco jose 19/12/2012 21:17
e mais cun plajio e una verjuensa nunca vista ,e ademais a pleno sol e no medio do mar
Denunciar ante o administrador
jorge negrete
0 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosojorge negrete 19/12/2012 21:22
Esos altos de jalisco que bonitos......vo y ir a la tele y decir que es mia ,ay jalisco jalisco jalisco,vosotro s que creeis que se darian de cuenta del plagio yo creo que no
Denunciar ante o administrador
cantante
0 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosocantante 19/12/2012 21:31
e ti cres que non se van dar de cuenta con esa cansion vai dai o busca outra carallo mira que es burro
Denunciar ante o administrador
jorge negrete
0 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosojorge negrete 19/12/2012 21:37
pois non querras que cante o entrar en camariñas,esa danse de conta os daqui,que ques que faja cantante do carallo equi todo mundo e criticar pero dar ideas nin o demo
Denunciar ante o administrador
cantante
0 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosocantante 21/12/2012 12:45
travalla can e non copies ti ques vivir a conta do sudor dos demais como que non damos ideas travalla perjiseiro,ti basme chamar a min pra que che faja a letra da cansion travalla e que cha cante eu manjante asi bai o pais
Denunciar ante o administrador
jorge negrete
+1 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosojorge negrete 21/12/2012 15:39
travallando vive calquera deses consellos teño dabondo eu pra min teño e si podo vivir do cuento a ti que che importa.vai rascar os juebos
Denunciar ante o administrador
non quero traballar
+1 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosonon quero traballar 21/12/2012 15:53
e eu tampouco,nos temos que atopar unha maquina vella e facer plaxios e o carallo a vivir que son dous dias cada un plaxia o que quere
Denunciar ante o administrador
vas a enjordar
0 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosovas a enjordar 21/12/2012 20:49
si non fas nada vas a enjordar travalla un pouco arajan non vibas do conto que e do que vibes fai aljo compra una cana e vaite pescar e o que pesques comelo arajan jolfo,perjiseir o inutil
Denunciar ante o administrador
graciñas
+1 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosograciñas 22/12/2012 11:05
me lo dais hecho desde ese diario,pues la gente que Tanto os lee despues viene a leerme a nmi
Denunciar ante o administrador
einda se rie
+1 # RE: A Historia dun plaxio vergonzosoeinda se rie 22/12/2012 11:07
pos a ti nopn che lee naide jamonero,que es para lo que vales para fasrer samon
Denunciar ante o administrador

Vostede non ten permisos para comentar nesta noticia.