Partido moi difícil e moi trabado para as nosas xogadoras donde en ningún momento se encontraron cómodas frente a un equipo donde estivo mas acertado cara a porteria. Primeira parte onde as de Camariñas intentárono todo para que o equipo de Lavadores non se escapara no marcador pero non era o dia nin en defensa nin en ataque, a pesar de estar incómadas marcáronse o vestiario con opcións de entrar no partido na segunda parte visto o xogo das de Vigo.

Segunda parte con mais ganas e mais corazón ca xogo donde o Camariñas poñíase a 4 goles pero as decisións arbitrais en momentos claves do xogo desquiciaron definitivamente as nosas xogadoras ( 8 exclusion por parte do Camariñas e 2 por parte de Lavadores) ( 9 penaltis a favor de Lavadores e 2 para as de Camariñas).

Ainda que era un partido crucial para as posibilidades das nosas o resultado de Sar contra o Lalin, equipo que visita Camariñas esta semana, da mais alas se cabe as posibilidades que ten este equipo.

Mención especial o publico de Lavadores que en todos os anos que levo xogando a este deporte nunca vin tanta falta de respecto cara as xogadoras, aficionados do Camariñas que se desplazaron a ver o partido a Vigo, e o corpo técnico, INSULTOS AS NAIS, PAREXAS DAS XOGADORAS QUE ESTABAN NAS GRADAS, ESCUPIR AS XOGADORAS CANDO ESTABAN NO BANQUILLO ETC ETC ( LAMENTABLE)

Esta semana o Camariñas enfréntase a Lalin as 17:00 no Areal, equipo que ven de ganarlle a Sar, o segundo clasificado da liga, partido que se asoma moi complicado e que as nosas xogadoras terán que dalo todo para levarse os 2 puntos.