5 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)

Nota de prensa que nos envía Óscar Clapés na que se nos informa dos diferentes cursos que serán realizados pola Rede de Dinamización da Sociedade da Información en Camariñas para Xaneiro de 2010.

A Rede de Dinamización presenta o seu programa para xaneiro en Camariñas

Camariñas, a 08 de xaneiro do 2010. A Rede de Dinamización da Sociedade da Información, en colaboración co concello de Camariñas, anuncia máis actividades de achegamento ás Novas Tecnoloxías que terán lugar no mes de xaneiro. Os obradoiros que se van desenvolver e as datas nas que terán lugar son os seguintes:

• “Trámites coa administración pública”: o usuario/a ao finalizar este obradoiro será capaz de realizar desde a súa casa diversos trámites administrativos sen necesidade de desprazarse até o organismo correspondente. Desenvolverase os días 11 e 12 de xaneiro, de 18:00 a 20:00 horas.

• “Iniciación a Internet”: o usuario/a ao finalizar este obradoiro será capaz de utilizar de forma básica, aplicacións e ferramentas fundamentais relacionadas coa rede Internet. Este obradoiro realizarase de luns a xoves de 18:00 a 20:00, desde o 13 ata o 21 de xaneiro.

• “Blog, participa en internet”: O usario/a será capaz ao finalizar este obradoiro de crear e manter o seu propio blog. Desenvolverase de luns a xoves de 18:00 a 20:00, do 25 dexaneiro ao 4 de febreiro .

A Rede de Dinamización, da Secretaría Xeral de Modernización e Innovación Tecnolóxica, enmarcada no PEGSI (Plano Estratéxico Galego da Sociedade da Información), é unha das stratexias fundamentais para a inclusión na Sociedade da Información. A Rede ten entre os seus rincipais obxectivos titorizar a cidadanía con maiores dificultades e proporcionarlles os medios e

ferramentas necesarios para poder formar parte activa da S. I. A RDSI conta con 51 dinamizadores e dinamizadoras espallados pola xeografía galega en diversos Centros de Dinamización, nos que e desenvolven charlas, obradoiros e cursos de alfabetización dixital, entre outros, adaptados ás ecesidades de diferentes colectivos sociais como son mulleres, persoas maiores, persoas con iscapacidade, xuventude, asociacións e empresas.

Para inscribirse ou para solicitar máis información sobre as súas actividades poden dirixirse ao Centro de Dinamización de Camariñas, sito no 1º andar do Centro de Iniciativas (ao carón do centro de saúde), na rúa do Río do Prado, s/n, chamar ao teléfono 981.736.506 ou mandar un correo electrónico ao enderezo Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo..

Contacto:
Óscar Clapés
Dinamizador da Sociedade da Información
Para máis información sobre o proxecto pódese acudir ao portal web da Rede de Dinamización da
Sociedade da Información: www.redededinamizacion.eu