1.7037037037037 1 1 1 1 1 Rating 1.70 (27 Votes)

6 do Nadal Coia 29 - 29 CB Camariñas

Foto do partido xogado en Coia o ano pasado entre o 6 do Nadal e o Camariñas (seisdonadal.com)
Foto do partido xogado en Coia o ano pasado entre o 6 do Nadal e o Camariñas (seisdonadal.com)

Dende o Club Balonmán Camariñas recibimos a nota de prensa semanal donde nos comentan o último partido xogado polo noso equipo. Desta vez o partido foi en Coia contra o equipo vigués do 6 do Nadal contra o cal o Camariñas conseguíu un valioso empate aínda que pudo levarse o partido gañado para o noso pobo. Foi este un encontro moi serio do CB Camariñas no que o único no que fallou foi nos lanzamentos desde os 7 metros. Pulsa na imaxe para ver a nota de prensa completa que nos mandan desde o CB Camariñas.

Nota de prensa desde o CB Camariñas

Un punto que sabe a poco, pues la victoria estuvo en las manos del Camariñas hasta el último suspiro, pero es bienvenido pues deja al Camariñas en disposición de disputar laclasificación para la segunda fase, a partir de ahora cada punto va a tener un valor especial, ya que decidirá quien lucha por el título o se va para el vagon de cola a disputar la siempre insegura fase para el descenso.

Un teimpo para cada equipo, el Seis do Nadal ganó el primer periodo y el Camariñas el segundo, pero lo que impidió hacerse con el triunfo al equipo da costa da morte, fue el haber fallado 6 de los 8 penaltis ejecutados, solamente se convirtieron 2 y eso pasó factura al final del partido. De todas formas una buena defensa y un ataque rápido y bien organizado hicieron que el Camariñas sacase un punto de la casa de uno de los favoritos al título. Destacar a algún jugador sería injusto, pero estuvieron ligeramente por encima Lalá, Catalán y Moncho. El próximo sábado se jugará en Camariñas a las 6 de la tarde contra el Lavadores de Vigo, partido muyi nteresante pues los puntos que se juegan ambos valen su peso en oro.

Ficha técnica do partido entre o Coia e o CB Camariñas

Pulsa para descargar a ficha técnica do partido

Comentarios   

chu
0 # chu 25/11/2008 20:51
Penso que se debería de falar máis do balonman feminino!!
Denunciar ante o administrador

Vostede non ten permisos para comentar nesta noticia.