4.0731707317073 1 1 1 1 1 Rating 4.07 (41 Votes)

As xogadoras do Encaixe de Camariñas caeron contundentemente en Vigo diante do Seis do Nadal
As xogadoras do Encaixe de Camariñas caeron contundentemente en Vigo diante do Seis do Nadal

É dos golpes duros da vida dos que hai que extraer as leccións necesarias e sen dúbidas un equipo recén fundado con xogadoras que están a dar os seus primeiros pasos no competitivo mundo do balonmán femenino como o do Encaixe de Camariñas sacará as conclusión pertinentes do grave tropezo acaecido no Pavillón de Coia en Vigo diante do Seis do Nadal, un equipazo destinado a estar nos postos de arriba da táboa clasificatoria. A elo debemos engadirlle a lesión da xogadora camariñana Mónica que a obrigou a abandonar un partido que empezou prometedoramente para as xogadoras da Vila das Palilleiras pero que acabou nunha contundente derrota. Toca aprender das pedras do camiño.

EL BALONMÁN FEMININO-ENCAIXE CAMARIÑAS SUCUMBIÓ ANTE EL POTENTE AZKAR SEIS DO NADAL

El Balonán Feminino Encaixe-Camariñas cayó derrotado a domicilio por un contundente 26 – 8 en el partido correspondiente a la cuarta jornada de liga de Primera División Autonómica de balonmano.

El encuentro comenzó bien para las del Encaixe, que mediante desdoblamientos ponían  en problemas a la defensa 5-1 planteada por las locales; pero la situación de igualdad inicial resultó ser un espejismo, a partir del minuto diez  el Azkar Seis do Nadal demostró el por qué de su condición de líder, dejaron de cometer errores de pase y mediante rápidos contraataques  conseguían un parcial de 6-0 que junto con la lesión de la camariñana Moni, dejaba a las de la Costa da Morte con la moral muy tocada ; a partir de ese momento el equipo se vino abajo sorprendentemente, y el resto del encuentro se convirtió en un monólogo de las viguesas, al descanso el electrónico reflejaba un 17-4.

Bruno López  “ el encuentro no tuvo mucha historia, el Seis demostró ser un gran equipo, no dejaron de correr en ningún momento e intentaron incementar la diferencia hasta el último segundo; no salimos con ambición y no nos dieron opciones, dejaron a la vista nuestras principales carencias, así que sólo podemos felicitarlas y darles la enhorabuena; a nosotras nos toca seguir trabjando con ilusión y pensar ya en el próximo encuentro”.

La nota negativa la puso la lesión de la camariñana Moni, que en la mitad del primer período tuvo que abandonar la pista por un fuerte golpe en una costilla, aunque parece que no revestirá gravedad tendrá que guardar reposo durante ésta semana.

Bm. Feminino Encaixe-Camariñas: Sara, Juana(2), Ana, Cris, Berta, Aida, Sheila (3), Tati, Sara, Laura(1), Mónica, Fátima (1), Alicia (1).

Azkar Seis do Nadal : Clara, Sandra (2), Leti (2), Victoria (2), Nair (6), Ramona (2), Silvia (1), Yolanda (2), Isabel, Inés (1), Andrea (3), Nerea, Noelia, Begoña (4).

Árbitros:  Vanesa Pérez e Iago García. Sin comentarios .


Comentarios   

Beldoña
0 # Beldoña 26/10/2009 16:55
Veña,que non hay que desanimarse.Non perde ó que non xoja,nin suspende,quen non estudia.
Unha derrota non ten que ser motivo de desanimo.Animo que a Lija acaba de empesar.
Antonio
Denunciar ante o administrador
esKachada
0 # esKachada 28/10/2009 00:43
xa vin equipos mas grandes caer,a sique si cae este a ostia non e tan grande tendo en conta q e un equipo q acaba de formarse,sacand o un par de xogadoras q levan uns anos en esto as demais poñerse a altura de estes equipos vaille resultar moi duro,xa q estes equipos levan toda vida.E non por iso hai q por o cartel DERROTA CONTUNDENTE.rap azas sempre hai q mirar pa diante e nunca pa tras,si non pa aprender dos eros ,q os hai.veña pa diante,e moni recuperate pronto e dalle forza a este equipo.
Denunciar ante o administrador

Vostede non ten permisos para comentar nesta noticia.