- Escrito por diegoalfr2 diegoalfr2
- Categoría: Deportes Deportes
- Created: 26 Outubro 2009 26 Outubro 2009

É dos golpes duros da vida dos que hai que extraer as leccións necesarias e sen dúbidas un equipo recén fundado con xogadoras que están a dar os seus primeiros pasos no competitivo mundo do balonmán femenino como o do Encaixe de Camariñas sacará as conclusión pertinentes do grave tropezo acaecido no Pavillón de Coia en Vigo diante do Seis do Nadal, un equipazo destinado a estar nos postos de arriba da táboa clasificatoria. A elo debemos engadirlle a lesión da xogadora camariñana Mónica que a obrigou a abandonar un partido que empezou prometedoramente para as xogadoras da Vila das Palilleiras pero que acabou nunha contundente derrota. Toca aprender das pedras do camiño.
EL BALONMÁN FEMININO-ENCAIXE CAMARIÑAS SUCUMBIÓ ANTE EL POTENTE AZKAR SEIS DO NADAL
El Balonán Feminino Encaixe-Camariñas cayó derrotado a domicilio por un contundente 26 – 8 en el partido correspondiente a la cuarta jornada de liga de Primera División Autonómica de balonmano.
El encuentro comenzó bien para las del Encaixe, que mediante desdoblamientos ponían en problemas a la defensa 5-1 planteada por las locales; pero la situación de igualdad inicial resultó ser un espejismo, a partir del minuto diez el Azkar Seis do Nadal demostró el por qué de su condición de líder, dejaron de cometer errores de pase y mediante rápidos contraataques conseguían un parcial de 6-0 que junto con la lesión de la camariñana Moni, dejaba a las de la Costa da Morte con la moral muy tocada ; a partir de ese momento el equipo se vino abajo sorprendentemente, y el resto del encuentro se convirtió en un monólogo de las viguesas, al descanso el electrónico reflejaba un 17-4.
Bruno López “ el encuentro no tuvo mucha historia, el Seis demostró ser un gran equipo, no dejaron de correr en ningún momento e intentaron incementar la diferencia hasta el último segundo; no salimos con ambición y no nos dieron opciones, dejaron a la vista nuestras principales carencias, así que sólo podemos felicitarlas y darles la enhorabuena; a nosotras nos toca seguir trabjando con ilusión y pensar ya en el próximo encuentro”.
La nota negativa la puso la lesión de la camariñana Moni, que en la mitad del primer período tuvo que abandonar la pista por un fuerte golpe en una costilla, aunque parece que no revestirá gravedad tendrá que guardar reposo durante ésta semana.
Bm. Feminino Encaixe-Camariñas: Sara, Juana(2), Ana, Cris, Berta, Aida, Sheila (3), Tati, Sara, Laura(1), Mónica, Fátima (1), Alicia (1).
Azkar Seis do Nadal : Clara, Sandra (2), Leti (2), Victoria (2), Nair (6), Ramona (2), Silvia (1), Yolanda (2), Isabel, Inés (1), Andrea (3), Nerea, Noelia, Begoña (4).
Árbitros: Vanesa Pérez e Iago García. Sin comentarios .
Comentarios
Unha derrota non ten que ser motivo de desanimo.Animo que a Lija acaba de empesar.
Antonio
Suscrición de novas RSS pra comentarios desta entrada.