3.5555555555556 1 1 1 1 1 Rating 3.56 (45 Votes)

Despedida da Copa Xunta cun triunfo

As bases do balonmán femenino camariñán veñen de lonxe tal e como amosa esta fotografía
As bases do balonmán femenino camariñán veñen de lonxe tal e como amosa esta fotografía

O Club Balonmán Femenino Encaixe de Camariñas rematou a súa participación na Copa Xunta de Galicia cun meritorio triunfo ante o BM Coruña este fin de semana na capital herculina. Desta maneira as camariñanas no seu debut nun torneo oficial quedaban segundas nun grupo no que o intratabe Chapela quedou como campeón e pasou á seguinte rolda. En todo caso, as nosas deben sentirse orgullosas do alcanzado e aproveitar a experiencia adquirida para seguir destacando no esixente e competitivo mundo do balonmán femenino. Pulsa na imaxe para ler a completa crónica do partido que nos remiten dende o principal club femenino camariñán.

BM CORUÑA - BM FEMININO ENCAIXE CAMARIÑAS

El Balonmán Feminino Encaixe-Camariñas sentenció con un triunfo su participación en la Copa Xunta de balonmano al derrotar a domicilio al B.M. Coruña por  18 – 24. Las camariñanas salieron muy descentradas al pitido inicial, lo que provocó poca fluidez en el juego y numerosas imprecisiones  y pérdidas de balón. En tareas defensivas la falta de intensidad y contacto permitía a las herculinas establecer el ritmo de partido, lo cual no benefició a las del Encaixe; de éste modo el marcardor reflejaba un 10–12 favorable a las visitantes.
En la segunda mitad, las de Bruno López salieron más entonadas en defensa, eso sumado a la mayor profundidad de banquillo de las camariñanas hizo que poco a poco las visitantes abriesen brecha en el marcador hasta llegar al definitivo 18 – 24. Cabe destacar la actuación de la jugadora juvenil del Encaixe Aida Vizcaíno que provocó una clara reacción en la defensa camariñana y Laura Rodríguez que asumió una clara responsabilidad en ataque.
Para Bruno López  “ fue un partido muy soso en el que creo que decidió la profundidad de banquillo, caímos en el ritmo de juego del equipo local y eso nos perjudicó; hay muchas cosas que mejorar pero estoy seguro que para el comienzo de la competición liguera se notará mucha mejoría “.
El Balonmán Feminino Encaixe de Camariñas dá por finalizada así su participación en la copa Xunta, ya que tan sólo el primero de cada grupo tiene derecho a pasar a la fase eliminatoria,  y en éste grupo las cosas quedaron así: 1º Chapela (6 pts).; 2º BM. Feminio Encaixe Camariñas (4 pts); 3º Sar  (2 pts);  4º BM Coruña (0 pts).

El BM. Feminino Encaixe Camariñas comenzará la liga el día 3 de Octubre en casa frente al BM. Coruña.

BM. Coruña: Laura, Sandra, Ana Belén (5), Sara (1), Ana (5), Raquel (4), Isa Moar (2), Iris (1).

BM.Feminino Encaixe Camariñas: Sara, Ana, Berta (1) , Mónica (6), Laura (6), Alicia (3) , Karina (1)  – equipo inicial –  Tatiana , Adriana (1), Aida (4), Sheila (1), Yessica, Fátima (1).

Árbitros: Iván Meijide. Bien en su labor, no influyó en el resultado, la federación decició cambiar la designación arbitral a última hora y enviar un único árbitro en vez de una pareja.

Parciales: No hay, ya que “al árbitro se le amontonaba el trabajo”.


Comentarios   

mantida
0 # mantida 21/09/2009 21:54
Muitas felisidades por ese sejundo posto, e pa proxima janaredes.
Denunciar ante o administrador
Beldoña
0 # Beldoña 22/09/2009 18:11
O balonmán en Camariñas está muy arraigado dende tempos muy lonxanos.A prinsipios dos anos 50,o nóso pueblo tiña un gran equípo femenido...(des tacándo sin desmerecer a nadie a Mari-Luz de Pose e a Carniceira,lOLI ÑA DE gUDE...,que eran unhas verdadeiras estrelas naquél entón.Os partidos xojabanse na esplanada de Corea,campo de terra,e a afisión era a do pueblo enteiro que presensiaba aquelas batallas campales-deportivas.
Ahora,tocavos a vos,rapasiñas,d eixar,como o estades a faser,ben alto o noso pabellón.NORABO A POLOS EXITOS PRESENTES E FUTUROS.
Antonio
Denunciar ante o administrador
KRYNNA
0 # KRYNNA 22/09/2009 18:38
BOAS TARDES:

ANTE TODO COMENTAR QUE O EQUIPO QUE ESTADES POÑENDO NA FOTO SOLO TRES DELAS ESTAN ACTUALMENTE NO EQUIPO DO ENCAIXE DE CAMARIÑAS.
TAMEN QUE DITO EQUIPO FACERA UNHA PRESENTACION O DIA NON SE SABE DE MOMENTO
PERO XA AI FOTOS DO ACTUAL EQUIPO E DO ACTUAL ENTRENADOR
UN SAUDO A TODOS
Denunciar ante o administrador

Vostede non ten permisos para comentar nesta noticia.