4.8301886792453 1 1 1 1 1 Rating 4.83 (53 Votes)

A web Hispasónicos.com dedícalle un especial a "The third is the piggiest"

Foto sacada en decembro de 1994 pouco antes do concerto debut do grupo na Ponte do Porto
Foto sacada en decembro de 1994 pouco antes do concerto debut do grupo na Ponte do Porto

Hoxe atopámonos no foro cunha sorpresa que nos envía dende Barcelona o noso usuario Xabi e que lembra aquel famoso, malogrado e volatilizado grupo rock camariñán de leyenda negra The third is the piggiest (literalmente "O terceiro é o máis porco"), do que non quedaron nin as raspas e do que el mesmo formou parte tocando a batería. Agora Xabier vive en Barcelona onde triunfa dirixindo a páxina www.hispasonic.com unha comunidade de músicos amateur e profesionais donde calqueira usuario pode subir a súa música e que recibe miles de visitas tódolos días. Hispasonic.com foi fundada por Xabier hai anos e leva unha traxectoria envidiable sendo unha referencia a nivel español. A redacción da fe de todo o que di Xabi daquel grupo mítico e de destino fatal:

Finales de los 80. "El tercero es el más cerdo", ese era el nombre de mi primer grupo mínimamente serio y organizado. De izquierda a derecha: Diego (guitarra), yo mismo (batería), Marcos (voz) y Óscar (bajo). La foto superior iba a ser la portada de nuestro gran disco de lanzamiento.

Sonábamos como un batiburrillo de U2, Waterboys y Heavy Metal de los 80. Nos empeñamos en hacer letras en inglés... nuestro tema más reseñable fue "Romanic walls", del que sólo quedan recuerdos.

Nuestro mayor evento... telonear al grupo local "Herdeiros da Crus" en el Festival da Fervenza, en Mazaricos (A Coruña). El guitarra no se tenía en pie, todos lo hicimos fatal y los abucheos no faltaron: ¡Bajamos del escenario al cuarto o quinto tema sin oir un solo aplauso! Qué tiempos...


Comentarios   

Xabi
0 # Jajaja!Xabi 21/04/2008 19:35
Eres un crack Diego, no esperaba que lo llevaras a portada... Has montado un buen tinglado de web aquí. Camarinas.eu es una quijotada maravillosa.

Hispasonic puede tener más cantidad de visitas, pero dudo que podamos competir en calidad con las tuyas. Un abrazo a "os máis porcos" y pronto nos vemos ;-)
Denunciar ante o administrador
Xabi
0 # Por cierto...Xabi 21/04/2008 19:51
...que en hispasonicos.co m no sólo le dan a la electrónica... hay temazos de todos los estilos:

http://www.hispasonicos.co m/musica/populares/acustico/80

http://www.hispasonicos.co m/musica/populares/jazz/81

http://www.hispasonicos.co m/musica/populares/metal/67

Etc, etc!
Denunciar ante o administrador
PIRUCA
0 # PIRUCA 21/04/2008 23:50
MEYRA,CACHO GRUPO.BUENO,AIN DA QUE NON TIVERADES MOITO EXITO SEGURO QUE POLO MENOS O PASASTEDES MOI BEN.UN SAUDIÑO PA XAVI,OSCAR,MARC OS E COMO NON A DIEGUIÑO.
Denunciar ante o administrador
diegoalfr
0 # diegoalfr 22/04/2008 01:10
bueno Xabi, eu creo que non fui o jitarrista (que era eu) o que máis borracho estaba eh!.. solo estaba un pouco mareado do viaxe tan larjo.. bueno, tamén bebín aljo... máis ben bebín muito.. ¡¡QUE QUERES!! que si!!! era eu o máis borracho.. ala!!! jajaja..

nunca me olvidarei deses momentos que pasamos xuntos no grupo. Un día temos que repetilo.

P.D: O resto do grupo tamén estaba bo de carallo eh! (jeje)

OKI, MARCOS, XABI e DIEGO
Denunciar ante o administrador
mantida
0 # mantida 22/04/2008 11:55
a foto non se ve muy ben,si eres tí o da esquerda, tes cara de enfadado,justar íame que puxeras un video e escutarbos aquí en esta pagina,os outros non sen quen son, supoño que serán xavi o fillo de j.luis,mar4cos o redactor e o outro o fillo de momso.
Denunciar ante o administrador
perillan
0 # perillan 22/04/2008 12:31
Como íbades a ter éxito si empezastedes mal, mira que sendo de Camariñas ir a sacar unha foto no medio monte... en fin, tamen me gustaría como a Mantida ver algún vídeo, si tendes algo por ahí gardado, seguro que votaría unhas risas ja,ja,ja
QUEN SERA O TERCEIRO DOS CATRO...
Denunciar ante o administrador
zhúkov
0 # Aclaraciónzhúkov 22/04/2008 12:39
Bueno, eu teño que aclarar que eso de The third is the Piggiest non vai pola orden da foto, sinon polo orden de nacimiento dos tres fillos dunha familia de Camariñas, onde o 3º fillo (según decían) resultou ser un... Pero en fin, o grupo non era tan malo, moi bo inclusodiría eu, especialmente o cantante, que tiña unha voz devastadora e volcánica, jajaj
Denunciar ante o administrador
Duane Duke
0 # Duane Duke 22/04/2008 13:17
Ke tempos mais grungeiros tios!!!eu vivín con vos o auge e caída do grunge, as influencias de Soundgarden nótanse na foto no medio do monte e mailas poses eh? a min non me engañades. Ke vos recordos a mediados dos 90.
Denunciar ante o administrador
mantida
0 # mantida 22/04/2008 13:54
bueno zhçukov,que traballo me costou escribir este nombre,espero oir a tua vos devastadora e volcánica aljún día,e se pode ser a compañado da jitarra no bar arnela, así que dádenos esa sorpresa, jrávovos eu.
Denunciar ante o administrador
zhúkov
0 # zhúkov 22/04/2008 14:10
Eu, Maruja, cantaba, claro que cantaba, pero non co Director de camarinas.eu ao meu lado ca guitarra, ¡senon con Adriana ao acordeón! Ese si que sería un bo dueto. Un luxo para os oídos e os ollos (sobre todo para os ollos). O que pasa e que aquela voz torrencial e sonora xa so é un recordo porque ao facerme home cambioume a voz, jajajaa
Denunciar ante o administrador
mantida
0 # mantida 22/04/2008 14:21
hai unha bebida que se chama vermut,non será que estropea a vos,afinaa con anís,disque é boo pa afinar a vos.
si ques cantar acompañado de adriana co acordeón,non hai problema eso é boo de solusionar
Denunciar ante o administrador
linguini
0 # linguini 22/04/2008 16:15
sigho preferindo a kelanse eses si ke innovaron no seu tempo
Denunciar ante o administrador
lusina
0 # lusina 23/04/2008 00:13
¿Que profesionales do mundo da musica?,mira que sacar unha foto no monte !Xa vos vale eh!,pero bueno o importante era participar inda que fora a pedradas no primer concerto.por algo hay que empezar,claro que si seguirades quen sabe si oxe erades uns SINIESTRO TOTAL,ou parecidos.De todas formas que vos saquen o bailado que con iso e todo pasástedelo bomba,saludos a todos
Denunciar ante o administrador
lusina
0 # lusina 23/04/2008 00:32
Por certo, estou esperándo que lle fagades un bo reportaxe o grupo Snach,porque eses vinos eu en varios concertos e son IMPRESIONANTES, de todas formas inda os von a ver mañá no Centro Social que está na calle Frey Rosendo Salvado en Santiago as 9 da noite solo dura unha hora,pero vale a pena oilos porque eu xa os teño oido na radio varias veces pero o natural foi demasiado,a voz da chica xa impresiona pero os músicos xa son profesionales de verdade.Pois creo que un deles e de Camariñas,que toca o baixo.enfin vale a pena velos de verdade.
Denunciar ante o administrador

Vostede non ten permisos para comentar nesta noticia.