3.5882352941176 1 1 1 1 1 Rating 3.59 (85 Votes)

O noso usuarios Thor captou toda a beleza do Faro Vilán dende a parte posterior da Pedrosa

Remedando a potencia do Deus vikingo do que toma o nome, o noso querido usuario Thor trae ata as páxinas de camarinas.eu unhas fotos cargadas de forza e contundencia. A forza da lirismo, da beleza e da grandiosidade das nosas paisaxes captada en todo o seu fulgor. Pero ademáis a presente reportaxe ven a confirmar unha realidade que en camarinas.eu estamos a constatar dende un tempo a esta parte: prácticamente non damos abasto a publicar todo tipo noticias que son traídas, con todo o cariño, con toda a ilusión, polos nosos usuarios ata a redacción da web que abrío Camariñas definitivamente ao mundo globalizado de internet. Inundados literalmente de iniciativas do usuariado máis interactivo de Galicia, ata o extremo de non haber sitio dende xa hai un tempo para unha das clásicas reportaxes made in camarinas.eu: aquelas que constitúen as perlas dos ollos dos redactores da web. E sen embargo, estes encantados de que sexa así.

 

Comentarios   

mantida
-2 # RE: Galerias Fotograficas de Usuarios:Thormantida 25/01/2010 21:42
Thor, non sabia eu que eras un profesional,ima ginavamo ,as fotos mellor imposibles.Cand o marches po teu sitio de traballo mandarasnos aljunha,pero nada que ver con semejantes paisajes.
Denunciar ante o administrador
lucia018
+3 # RE: Galerias Fotograficas de Usuarios:Thorlucia018 25/01/2010 21:44
;-) Pero que faro tan bonito temos dios mio jajaja!!! Bonitas fotos.......Thor...!!!
Xa collo algunhas pa montajes.
saludos ;-) ;-) ;-)
Denunciar ante o administrador
rubiasexy
+9 # thor fai majasrubiasexy 25/01/2010 22:20
:-? :lol: fas majs THOR daslle atodo si señor fotos muy bonitas viva thor rubi
Denunciar ante o administrador
THOR
-5 # RE: Galerias Fotograficas de Usuarios:ThorTHOR 25/01/2010 22:56
E un jovi RUBI, Gracias a tod@s. e a diego e redactores fano criminal a ver si subo mas a galeria de fotos.......... ..
Denunciar ante o administrador
Farela
+8 # RE: Galerias Fotograficas de Usuarios:ThorFarela 26/01/2010 12:27
por dios q costs mas bonitas temose q pouco apreciamos o q temos
Denunciar ante o administrador
toxo
+10 # pedra por pedratoxo 26/01/2010 13:02
este chico si sabe lo que hace!!!
Denunciar ante o administrador
jesus
-3 # boa fotojesus 26/01/2010 13:21
notase que e uns dos millores faros do mundo
Denunciar ante o administrador
corvo
-4 # THORcorvo 26/01/2010 15:02
:roll: :roll:
UN BO TRABALLO, EU XA DIXEN ,NON SEI QUE FAS EN SUISA,E COMO CHEQUEDAN ULJUNHAS VACASIONS MAIS ,VAITENOS ENSEÑANDO ALJUN PAISAJE ESCONDIDO DA COSTA MORTE, DEESES QUE TI SABES.
UN SALUDIÑO A FAMILIA
8) 8) 8) ;-) ;-)
Denunciar ante o administrador
E logo ti de quen eres
-5 # Extraordinarias FotografíasE logo ti de quen eres 26/01/2010 15:09
En medio del asfalto y el cemento, en otro día frio y con nieve, estos son los reportajes que me dan un respiro.

Extraordinario, gracias.

Tino Rogero Figueiras
Denunciar ante o administrador
pinguino
-5 # eres solo jajajpinguino 26/01/2010 19:32
si señor fas majas que bonito e o noso faro ches mui bonitas as fotos enoraboa xa nos veremos por aqui suisa sije asi 8)
Denunciar ante o administrador
pintura
-2 # espectacularpintura 27/01/2010 15:37
desde mar del plata argentina te envio un saludo y te felicito por esas fotos tan hermosas,las cuales las baje ,para tenerlas en mis imagenes...grac ias por hacernos tan corta la distancia viendo esas vistas tan queridas de nuestro faro y su entorno....abur
Denunciar ante o administrador
Beldoña
-6 # O deus vikingo...Beldoña 29/01/2010 11:20
Tan só un deus vikingo coma THOR,poido elaborar semexantes paisaxes...O deus nórdico do trono,o deus das batallas e o deus do clima,puxo en Camariñas a súa man omnipotente e formou coas suas "desfeitas" semexantes paisaxes que,o nóso paisano supo calcar como ninguén,toda esta maravilla.
Noraboa
Antonio Puertas
Denunciar ante o administrador

Vostede non ten permisos para comentar nesta noticia.