3.9120879120879 1 1 1 1 1 Rating 3.91 (91 Votes)

¡A horse! ¡My kingdom for a horse!

camarinas.eu procede a publicar a quinta colección de versos do maior rapsoda da historia de Camariñas
camarinas.eu procede a publicar a quinta colección de versos do maior rapsoda da historia de Camariñas

¡Un cabalo, o meu Reino por un cabalo! A semellanza da  célebre frase de "Ricardo III", o drama en cinco actos escrito por William Shakespeare cara o ano 1593, aquí en camarinas.eu estaríamos dispostos a cambiar todo o noso reinado cibernético na Costa Atlántica por unha soa das poesías do máis xenial bardo saído das entrañas de Camariñas. Odas como a adicada a Juan Camariñán, o maestro da prosa desgarrada e visceral; ao Mantido,  o constructor histórico da Vila dos Encaixes; ou aos diversos usuarios da web líder da Costa da Morte, versos plenos de talento lírico e evocador, no que Beldoña rinde culto á Camariñas da súa alma. Un Reino con todos os tesouros que encerra dentro nada é a cambio dun só verso de Antonio Puertas.



 

Comentarios   

zhúkov
0 # zhúkov 26/08/2009 20:20
Bueno, Antonio, enorme como siempre. É unha tarea hercúlea e dolorosa ter que escoller por cuestións de formato únicamente 12 poesías de todas as que temos almacenadas no archivo de camarinas.eu. Tal vez xa sexa hora de que alguén (unha editorial, unha fundación, calqueira administración pública) afronte a tarea de escoller, depurar, e proceder a publicar nunha tirada digna e nunha edición elegante (á mesma altura que os seus versos) a voluminosa pero xenial obra poética de Antonio Puertas. Camariñas e a Costa da Morte nunca tuveron mellor poeta. Xa vai sendo hora de facer xusticia.
Denunciar ante o administrador
mantida
0 # mantida 26/08/2009 22:02
Eso dijo eu, xa vai sendo hora, eres unico Beldoña.
Denunciar ante o administrador
toxo
+1 # toxo 26/08/2009 22:40
CABEZA DE CABELLOS CANOS
MIRADA TRISTE Y PERDIDA
CON ARTE ESCRIBEN TUS MANOS
LOS RELATOS DE TU VIDA.

CABEZA DE CABELLOS CANOS
QUE VES PASAR POR TUS OJOS
PAISAJES DE MAR Y DE CIELOS
Y AL AMOR SIEMPRE FOGOSO.

NADA PASA INADVERTIDO
POR ESOS OJOS TRANQUILOS
TODO SE FORMA EN VERSOS
QUE DESTIERRAN EL OLVIDO


CABEZA DE CABELLOS CANOS
TIENES EL ANDAR CANSINO
Y TIENES EL ALMA GRANDE
COMO LA COPA DE UN PINO.

QUE LAS MUSAS NO TE DEJEN
QUE SIEMPRE GUIEN TU MANO
PARA ESCRIBIR LO QUE SIENTES
CABEZA DE CABELLOS CANOS.

con mi mayor respeto a UN POETA.
Denunciar ante o administrador
Duane Duke
0 # Duane Duke 26/08/2009 22:56
...Encántanme as túas poesías Antonio, paréceme admirable a túa creatividade porque practicamente escríbelas a diario e eso é sin duda un valor añadido o teu talento natural...

Si se me permite gustaríame rescatarche do libro de visitas un poema de gran beleza que me cautivou especialmente:

MI HUELLA

Dejé mi huella marcada
Caminando sobre la arena.
La luna lucía su cara,
La noche era serena.

El eco del mar arrullaba
Los cantos de una sirena,
Y una concha de nácar
Brillaba con la luna llena.

En el agua su luz rielaba,
Sublimando aquella escena
De un viejo lobo de mar,
De su barca y su faena.

Una ola mi huella borró
Y el mar oculto su arena,
La luna en el mar se perdió
Y el día tapó mi pena.

Antonio Puertas
Denunciar ante o administrador
rubiasexy
0 # rubiasexy 26/08/2009 23:38
sije asi BELDOÑA ES O REY DA POESIA FAS MAJAS COMO NON SI SEÑOR VIVA beldoña con mallusculas sefa e os pedros
Denunciar ante o administrador
jose de marta
0 # jose de marta 26/08/2009 23:41
Eres solo beldoña,e con camariñas siempre por diante,como ten que ser.Muitos saludos.
Denunciar ante o administrador
juanillo
0 # juanillo 27/08/2009 09:50
MUITAS JASIAS POLA PARTE QUE ME TOCA NESTA DEDICATORIA TÚA.SÓLO DESIRCHE QUE ERES UN AUTÉNTICO FENÓMENO E QUE SIJAS COMPOÑENDO E ESCRIBINDO DURANTE MUITOS ANOS MAIS.
UN SALUDO E NON NOS ABURRES,TODO O CONTRARIO
Denunciar ante o administrador
Salaño
0 # Salaño 28/08/2009 00:10
Fermosas poesías, sobre todo moi galegas e cunha perfecta ensanblaxe do aroma ás poesías das vangardas de comenzos do século XX e a poesía máis clásica.

Vai de seguro o meu respeto e admiración para o mestre Antonio Puertas "Beldoña"
Denunciar ante o administrador
Beldoña
0 # GRACIAS,GRACIAS ,GRACIAS...Beldoña 29/08/2009 00:07
Hace días que no entro en la página porque,o bien estaba por Camariñas,mi PATRIA o por Beldoña,la de mi mujer...y,me ecuentro con todo ésto...GRACIAS AMIGOS.No merezco tantos elogios...En especial agradezco de corazón a los verdaderos artífices del milagro de Camarinas.eu,DI EGO Y MARCOS,así como a SALAÑO,A JUANILLO,A JOSE DE MARTA,A JORGE ( el gran poeta hijo de nuestro pueblo),A MANTIDA A SEFIÑA...a TODOSSS que entrais en la PAGINA....GRACIAS.
Antonio Puertas
Denunciar ante o administrador
vito
0 # BELDOÑAAAA....! !!!vito 31/08/2009 20:39
TIÑA MOITAS JANAS DE FELISITALO,PERO TIVEN UN JRAN VIRUS NO ORDENADOR...JEJ EJ..POIS ESO MOITISIMAS FELISIDADES..XA ME DIXO MAGDALENA QUE TIVERA O PLACER DE CONOCELO..SALUD OS.
Denunciar ante o administrador

Vostede non ten permisos para comentar nesta noticia.