1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)
Un ano máis os rapaces desfilaron polas rúas de Camariñas, pero desta vez con ruta saboteadaUn ano máis o venres de entroido os rapaces do CEIP O Areal de Camariñas desfilaron disfrazados polas rúas da Vila das Palilleiras. Unha longa serpente multicolor extendíase ilusionada polos rueiros do pobo aportando colorido e alegría á monótona rutina cotidiana. Nembargantes querido electorado atopámonos en datas preelectorais e ata os máis cativos non se sustraen á utilización partidista por parte dalgúns/dalgunhas desaprensivos/as dos inocentes divertimentos dos máis pequenos: só así se pode explicarse a desgraciada e inexplicable decisión de non visitar tal e como era costume ao longo destes anos a Casa do Concello, parecendo non entender os responsables de tal decisión así como os patrocinadores/as da mesma que a visita de cortesía réndese á institución, non á persoa que temporalmente e por decisión maioritaria dos veciños a ocupa. En fin, aquí xa vale todo. En todo caso o realmente importante nesta procesión carnavaleira eran os pequenos e estos, un ano máis, alleos á maldade dos seus maiores, pareceron pasalo pipa desfrutando dun día no que se converteron por dereito propio nos auténticos e principais protagonistas.

{phocagallery view=category|categoryid=555|limitstart=0|limitcount=0|detail=8|imageordering=1}

 

Comentarios   

Beldoña
+2 # RE: Entroido na Rúa 2011Beldoña 08/03/2011 10:58
O sorriso e a mirada destes nenos, xa son merecentes dos mais calurosos aplausos, e de proclamar aos catro ventos, un ¡ HURRA ! POLOS NOSOS CARNAVALES E POR ELES.
Antonio Puertas
Denunciar ante o administrador
MADRILEÑO
-2 # Entroido na rúa 2011MADRILEÑO 09/03/2011 17:07
Viendo los reportajes que los dos grandes y representativos medios de que dispongo para enterarme de las noticias acaecidas en mi pueblo natal, no puedo por más que entrar a expresar min opinión sobre ellos, agradeciendo de antemano la no censura de mis palabras, como siempre ha sido hasta el momento en uno y en otro medio, que todo hay que decirlo.
Dicho esto quiero recordar lo que se decía en aquella máxima de que : " las costumbres hacen leyes " o eso parece ser el trasfondo de toda esta patética noticia del antroido de los niños de Camariñas que si rinden o nó pleitesía al alcalde o a otras causas políticas , y así nos encontramos con que tenemos a la libre "oposición de la oposición "intentando seguir la máxima que anteriormente os he recordado.
Señores, déjense de politicas rastreras y de precampañas primaverales , y vayan a la cáscara del asunto, hagámonos todos un " padre nuestro " de preguntas desde el sosegado raciocinio del que tan a menudo hacemos gala y que tan pocas veces se ve, desgraciadament e, en los comentarios que sigo en uno y otro medio de forma habitual. Todos hemos visto unos magníficos reportajes fotográficos, por parte de los dos medios, en los cuáles se recoge los desfiles, que no procesiones , de carnaval de nuestros vástagos, , hasta aquí todos contentos de ver a nuestros niños en la foto, aunque no tengamos ni la más mínima idea de para qué estan siendo utilizadas sus imágenes, por otro lado cabe reflexionar sobre la mota que vemos en ojo ajeno, pero no en la viga del nuestro, ¿CUÁNTOS PADRES DE LOS NIÑOS QUE SALEN EN DICHAS FOTOS , han salvaguardado el derecho de intimidad de sus hijos y han dado un toque de atención , que no digo denuncia, a los medios por hacer públicas tales imágenes ?..., parece ser que les angustia más a agunos padres el que sus hijos vayan a la plaza del ayuntamiento o nó , que el que puedan estar sus pequeños expuestos publicaménte en la red de redes, leí en uno de los medios que " aquí ya vale todo " , y no es de extrañar viendo lo que los mayores inculcamos a nuestros hijos día a día ,orientándolos hacia una cada vez más exigua educación ...
Acaso , ¿ no es más de recibo hacer firme hincapié en otras cuestiones como la seguridad , o la premisa de que los niños son los primeros en importancia y nó los intereses partidistas?
¿ dónde se hayaban los policias municipales?, en las fotos no están, ¿ dónde estaba el dispositivo de protección civil reforzando el evento?,tampoco hay constancia de ellos en los reportajes ,¿ pasa igual en la cabalgata de reyes?... sinceramente, me gustaría pedir un poco de sentido común a todas las partes y que se dejen ya de tanto escupir al cielo, pués como en otras ocasiones he dicho : " tan bó e xan coma perillán " , y los únicos importantes en esta noticia son los niños , dejémonos de demagogia de callejón y no hagamos de un acto lúdico un mastuerzo político, ya sé que me he excedido en la extensión de mi comentario, aunque de antemano os pido disculpas por ello si a alguno molesta o incomoda , para acabar os diré que basta yá de la falsa modestia de ambas partes, de tanta hipocresía social como hay en Camariñas, hagamos un acto de contrición y aunque publicamente no tengamos los suficientes regaños de reconocerlo, hagámonos una última pregunta que nos haga ser de nuevo lo que nunca debimos abandonar, BUENOS VECINOS. y perguntemonos ....¿ TERÁ ALJO DE RASON ESTE TIPO?, ( pa min que é un bocas )....Lo dejo en el aire , no es a mí, si no a vosotros a los que les recae el deber moral de valorarlo, y ya todos nos conocemos lo suficiente ...
a. pouso.
Denunciar ante o administrador
diegoalfr
-1 # RE: Entroido na Rúa 2011diegoalfr 09/03/2011 17:20
:zzz
Denunciar ante o administrador
plisplas
0 # trapalladas madrileñasplisplas 09/03/2011 18:56
esta ben,que te fixes neses detalles,pero non veñas agora ti co traxe de superheroe na defensa dos dereitos dos nenos,etc,para que o sepas,senon informaraste antes,os pais a principios de curso,firmamos unhas autorizacions para que os nosos fillos podan ser gravados ou fotografiados,a si que primeiro informate,e logo explallate.
Aqui a raiz do asunto e sin duda ningunha,o mercader que se fixo duns nenos inocentes,co unico interes de algunha presidenta ,co unico obxetivo de obter reditos electorales;e si esto non foi,pois esta claro que eh o odio extremo que lle ten a alcaldia.
Denunciar ante o administrador
camariñas nr
0 # que bonitoscamariñas nr 09/03/2011 20:01
qn parecen polas calles os de sexto de indios
son os mellores nn ai ningen mas q eles e os de quinto q ian guapisimos!!!!! !
Denunciar ante o administrador
MADRILEÑO
-2 # entroidadas de plis plasMADRILEÑO 09/03/2011 22:50
Agradezoche a información, ahinda que vólvense a crear novas preguntas " plis plas ", ¿ sabes que o que dis que firmas é para protexer o lombo a eles de posibles denuncias e non as tuas fillas?,parese mentira co intelixente que demostras ser, ahinda que a min a verdade despois de ver como pensan moitos e tomades as cousas, importame ben pouco , como dis , e milllor colgar o traxe de superheróe, e que cada cual coide das imaxes das suas fillas , ou fillos , a o fin e o cabo son cousa sua, e a o de informarme , xa ves que si o fago, pois e ben fácil verche pescando lorchos terra adentro... un abrazo PD. Gracias Diego polo interés prestado, si che provocou sono, algo de proveito sacastes do conto, un saudo.
a.pouso.
Denunciar ante o administrador
diegoalfr
+1 # Responderdiegoalfr 10/03/2011 16:29
Acabo de rematar un traballo importante, acabo de conectarme e vexo esto. A ver Madrileño, co meu comentario de antes ( :zzz ) non che estaba respondendo ao teu comentario si non que estaba expresando a miña opinión sobre un tema que xa me ten cansado (e non estou a falar do tema dos disfraces dos rapaces). Para responder a un comentario hai nesta web un enlace que di claramente "Responder" e eu, repito, non che respondín a nada do que ti escribiste e limiteime a escribir no cajetín que está máis abaixo e no que se lée expresamente "Escribir un Comentario". En fin...
Denunciar ante o administrador

Vostede non ten permisos para comentar nesta noticia.